elvira cederlund

Alla inlägg under september 2013

Av elvira cederlund - 30 september 2013 18:51

Nu äre så att det var sista gången jag red nelson idag;'( suoer tråkigt men han är nu sold. Han ska besiktas på torsdag och då åka på fredag. Jag och mamma tyckte att tilda och nora skulle få ha honom sista veckan. Men de har köpt en ny häst som jag kanske ska få rida. Han kom idag och liknar en apaloosa. Svart fram och vit back med svarta prickar. Då vet ni!!

Nelson??

Av elvira cederlund - 30 september 2013 12:00

Snabb unlägg nu i skolan. Lektionen börjar ju nu. Kommer mer när jag är hemma LOVAR=)

Av elvira cederlund - 29 september 2013 18:56

Påväg hem nu. Tur det inte är så värst långt!!

Av elvira cederlund - 29 september 2013 18:32

då sitter man vid datorn hos kompis och bloggar. spelat match innan men det blev förlust 2-1 som jAG sa innan. gud vad denna helg har gått fort!! grattis nellieberntsson.se och alla er andra som fyller år idag. uppdatering kommer när jag är hemma  LOVAR! =)

den mest konstiga låt jag vet.

slog igenom på några få dagar.

en sådan låt som är så dålig att den blir bra =)

Av elvira cederlund - 29 september 2013 15:49

Soelade match innan. Förlust 2-1 sista matchen. Men igår var jag ju ochred en häst. Lite iinfo......
Namn. Nelson
Färg. Typ svart ned massa små vita prickar.
Höjd. B ponny
Nelson är super pigg!! Verklugen super. Men han är super fin verkligen. Jag ska dit imorgon igen och då ska vi se om det blir något allvarligt av detta?! Ni kommer få info om det imorgon. Strax ska jag till lova men måste ju Dusha först!!

Av elvira cederlund - 28 september 2013 22:28

God natt nu. Är super trött nu. Jaja kl är bara 22.25 mrn jag red ju idag. En super pigg b-ponny som heter belson.Orkar inte ta upp allt i detalj nu på bloggen så det kkommer imon då. Puss godnatt!!??

Ps. Jag ska tapetsera om till svart och inte rosa!!

Av elvira cederlund - 28 september 2013 11:20

Ska nu till tapet affären oxh kolla tapeter till mig och brorsan. Jag och mamma ska sedan till stallet och se om jag kanske ska rida en ponny!! Kommer info om det senare!! Nu ska vi till affären!!

Av elvira cederlund - 28 september 2013 08:28

Som sagt har jag sovit över med ellen.Vi har haft super kul!! Hoppas vi kan göra det igen!! Kl 14.00 ska jag till stallet så kommer kanske inte så bra uppdate då!! Bara så ni vet. Men idag är det ju tävlingar i sickinge i helgen också. Men nu är det dressyrens tur. Kanske kommer några utav er??

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards